• 1400/11/07 - 23:01
  • تعداد بازدید: 936
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس سازمان دامپزشکی کشور پس از صعود غیرتمندانه تیم ملی به جام جهانی قطر

رئیس سازمان دامپزشکی کشور به دنبل صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همدلی و تلاش بی وقفه ملی پوشان تیم ملی کشورمان را ستود و آن را به رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، مربیان و ملی پوشان تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر «سید محمد آقامیری» رئیس این سازمان در پی صعود عزتمندانه تیم ملی فوتبال، پیامی را به شرح زیر صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
همدلی و تلاش بی وقفه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای شادمانی ملت بزرگ ایران ستودنی بود.
اینجانب به نمایندگی از تمامی همکارانم در سازمان دامپزشکی کشور، دامپزشکان و پیرادامپزشکان در اقصی نقاط کشور و ایرانیان خارج از کشور، صعود غیرتمندانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، مربیان و ملی پوشان تلاشگر و حماسه آفرین و همچنین ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
این پیروزی بزرگ نشانه رشد و بالندگی جامعه ایران اسلامی در کار جمعی و تیمی و نشانه استعداد و هوش ذاتی بازیکنان در بکارگیری مهارت‌های تکنیکی و تاکتیکی فوتبال است.
 جامعه دامپزشکی کشور از عزیزانی که این شعف و سرور را برای مردم عزیز ایران به ارمغان آوردند، تشکر و قدردانی ویژه می‌نماید و امیدوار است تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مراحل پیش رو در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همچون مرحله گروهی مقتدرانه بدرخشد.

  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 281154
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه