• 1398/12/15 - 13:25
  • تعداد بازدید: 569
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان:

با رعایت حداکثری بهداشت فردی، حفظ آرامش، دوری از استرس و نگرانی، کرونا ویروس را شکست می دهیم

کمیته پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا ویرورس در اداره کل و شبکه های دامپزشکی شهرستان های استان اصفهان تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛  جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا ویروس به ریاست دکتر عبدالرضا مرادی معاون توسعه مدیریت و با حضور اعضاء در محل سالن جلسات شماره دو این اداره کل برگزار گردید.

ابتدا دکتر عبدالرضا مرادی معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس کمیته مطالبی را پیرامون بروز و شیوع بیماری کرونا بیان و اهداف تشکیل این جلسه را تشریح کرد.

سپس دکترعلی کارگر معاون اداره قرنطینه و امنیت زیستی و دبیر کمیته گزارشی از اقدامات صورت گرفته اداره کل دامپزشکی استان در راستای پیشگیری از بیماری حاد تنفسی به ویژه کرونا ویروس در روزهای گذشته همچون برگزاری جلسات مقدماتی و فرعی، اجرای آموزش های چهره به چهره همکاران، آموزش غیر حضوری از طریق اتوماسیون اداری، فضای مجازی و...را ارائه نمود.

در ادامه هریک از حاضرین با تاکید بر حفظ سلامت همکاران و مراجعین، پیشنهادها و راهکارهای عملیاتی در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس را بیان نمودند.

دکتر مرادی رئیس کمیته پیشگیری از بیماری کرونا ویروس نیز به موفقیت های چشمگیر دامپزشکی در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری های مشترک بین انسان و دام که بعضا مهلک و کشنده هستند اشاره نمود و بر تلاش جمعی در سایه همکاری با مجموعه بهداشتی و درمانی استان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران گرفتاری ها و مشکلات عدیده ای را پشت سر گذاشته اند و این بار نیز با رعایت حداکثری بهداشت فردی، دوری از استرس و نگرانی با یاری خداوند متعال، کرونا ویروس را شکست خواهند داد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در پایان ضمن جمع بندی مطالب و پیشنهادات ارائه شده، پیگیری مجدانه مصوبات کمیته و ارائه گزارش اقدامات در جلسات آتی را خواستار شد.

ارائه خدمات به مراجعان به صورت الکترونیکی، آموزش همکاران و مراجعان، اجرای ضوابط پروتکل ضدعفونی محیط های اداری، تعویق یک ماهه در برگزاری مجمع عمومی سهامداران شرکت تعاونی مصرف کارکنان، لغو ماموریت های غیر ضروری، تشکیل جلسات به صورت ویدئو کنفرانس، تعیین محل سنجش دمای بدن همکاران و مراجعان قبل از ورود به ساختمان اداری و... از مهمترین مصوبات جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا می باشد.

  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 250091
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه