• 1398/12/10 - 10:50
  • تعداد بازدید: 766
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
درجلسه شورای هماهنگی ویدئو کنفرانس مدیران کل دامپزشکی سراسر کشور بیان شد:

رضایت کامل دامداران از خدمات بهداشتی درمانی دامپزشکی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دکتر رفیعی پور گفت: در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان شاهد رضایت کامل دامداران و روستائیان از خدمات بهداشتی و درمانی دامپزشکی بودم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، جلسه شورای هماهنگی ویدئو کنفرانس مدیران کل دامپزشکی سراسر کشور با حضور دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه دکتر رفیعی پور بیان داشت: در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان علی رغم خسارت های فراوان سیل، رضایت کامل دامداران از خدمات بهداشتی و درمانی انجام شده از سوی دامپزشکی را مشاهده کردم.

شایان ذکر است دامپزشکی در کمک رسانی به مردم آسیب دیده و خصوصا دامداران در مناطق سیل زده پیشقدم بوده و بدون هیچگونه چشم داشتی با اخلاص تمامی نیرو و توان تخصصی خود را در جهت کاهش خسارات و جلوگیری از شیوع و بروز بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام در شرایط نابه سامان بعد از سیل به کار گرفت.

گفتنی است در این راستا تاکنون حدود 269 هزار متر مربع سم پاشی و ضد عفونی جایگاه دام، بیش از 51 هزار راس سم پاشی دام، بیش از 58 هزار مورد رصد و پایش بیماری، حدود 24هزار راس درمان دام و بیش از 9هزار مورد دفن بهداشتی انجام گردیده است.

  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 249919
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه