• 1399/02/08 - 10:28
  • تعداد بازدید: 655
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی دامپزشکی از برخی همکاران بخش خصوصی دامپزشکی استان تقدیر نمود+(تصاویر)

دکتر موحدی دستیابی به موفقیت های گوناگون دامپزشکی استان را مرهون دانش، تخصص، تهعد کاری و تلاش های شبانه روزی یکایک همکاران در تمامی بخش ها و رده ها عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ دکتر شهرام موحدی<<مدیرکل>> به مناسبت 25 آوریل 'روز جهانی دامپزشکی' با حضور در یک درمانگاه اختصاصی دام کوچک شهرستان اصفهان، یک داروخانه دامپزشکی واقع در شهرستان خمینی شهر و یک درمانگاه عمومی دامپزشکی واقع در شهرستان فلاورجان با تعدادی از همکاران بخش خصوصی شاغل در این مراکز دیدار و طی نشست های صمیمانه جداگانه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و روز جهانی دامپزشکی، پیرامون موضوعات مختلف در حوزه مرتبط به گفتگو و تبادل نظر پرداخت و با اهدای لوح سپاس از خدمات شبانه روزی آنان تقدیر نمود.

طی این دیدارها همکاران بخش خصوصی ضمن خیر مقدم و تبریک روز جهانی دامپزشکی به مدیر کل دامپزشکی استان و همراهان، در یک فضای صمیمانه به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

آنان با وجود تجربیات ارزشمند در رشته های تخصصی خود، پیشنهاداتی را جهت رفع پاره ای از مشکلات بیان و از همکاری ها، تعامل و حمایت اداره کل و شبکه های دامپزشکی شهرستان با بخش خصوصی، تشکر و قدردانی نمودند.

دکتر موحدی نیز با اشاره به جایگاه دامپزشکی استان در سطح کشور، دستیابی به موفقیت های گوناگون را مرهون دانش، تخصص، تعهدکاری و تلاش های شبانه روزی یکایک همکاران در تمامی بخش ها و رده ها عنوان کرد.

وی با اشاره به مشکلات بیان شده از سوی همکاران بخش خصوصی، تصریح کرد:تا حد امکان، تمام ظرفیت ها را به جهت رفع مشکلات، بهبود فضای کسب و کار، ارتقاء جایگاه دامپزشکی و از همه مهم تر خدمت رسانی به تمامی اقشار مختلف مردم تا دور دست ترین نقاط را استان به کار گرفته ایم و در راستای ارتقای سطح عملکردمان از هرگونه پیشنهاد، راهکار و انتقاد سازنده  استقبال خواهیم کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان با بیان سخت های کار دامپزشکی و خط مقدم بودن همکاران در امر پیشگیری از بیماری های مختلف، از تلاش های شبانه روزی آنان در ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی جامعه، صیانت از سرمایه های کشور و... تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است طی این دیدارها، معاون سلامت، مشاور مدیرکل، رئیس اداره تشخیص و درمان، مسئول روابط عمومی اداره کل و مسئولین و کارشناسان شبکه های دامپزشکی شهرستان های مرتبط، مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان را همراهی می نمودند.

 

      

  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 251466
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه