پنجشنبه 19 تیر 1404

flag
پیشخوان ارباب رجوع (ثبت و پیگیری مکاتبات)
  • 1395/12/21 - 12:00
  • تعداد بازدید: 123
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست شورای هماهنگی مسئولان روابط عمومی مناطق پنجگانه ادارات کل دامپزشکی کشور

نشست شورای هماهنگی مسئولان روابط عمومی مناطق پنجگانه کشور ، امروز شنبه 21 اسفند 95 در محل سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور؛ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، نشست " شورای هماهنگی مسئولان روابط عمومی مناطق پنجگانه کشور" ، امروز شنبه 21 اسفند 95 در محل سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور؛ برگزار شد.

در این نشست مسئولان روابط عمومی مناطق پنجگانه کشوری در خصوص فعالیت های انجام شده و همچنین اقدامات آتی سازمان در حوزه روابط عمومی به بحث و گفتگو پرداختند.

در ابتدای این نشست دکتر علی صفر ماکنعلی مدیرکل دفتر سازمان تخصصی،روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور ضمن تقدیر از فعالیت های کارشناسان روابط عمومی سازمان، به علمی تر شدن و چابک سازی واحدهای روابط عمومی سازمان اشاره نمود. وی برنامه ریزی مناسب و تعامل با مدیران کل ادارات دامپزشکی استان ها را راهکار توفیق واحدهای روابط عمومی در سازمان دانست و گفت فرهنگ انتقاد پذیری و انتقال نظرات مردم را باید نهادینه کنیم. دکتر ماکنعلی ، واحدهای روابط عمومی سازمان را به مثابه پلی ارتباطی دانست که بایستی نظرات و انتقادات را از سطح پایه و از ذینفعان به مدیران انتقال دهند.

وی برگزاری دوره های بین المللی توانمندسازی کارشناسان روابط عمومی سازمان دامپزشکی را از دستور کارهای جدی دفتر سازمان های تخصصی ،روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی عنوان نمود. ایشان اولویت کار روابط عمومی در سازمان را توجه ویژه به افکارسنجی ، دقت هوشمندانه در مواجهه با بحران ها و مخاطرات بهداشتی و پرهیز از اقدامات غیر علمی و ناهماهنگ دانست.   

در ادامه آقای سید غلامرضا کاظمی دینان رییس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط ‌عمومی و رییس انجمن روابط عمومی کشور؛ که میهمان ویژه این نشست بود ، ضمن اشاره به تاریخ روابط عمومی در کشور، هنر روابط عمومی سازمانی را مشوق و ترغیب کننده افکار عمومی و مسئولان برای اجرای برنامه های کلان برشمرد . وی در ادامه ارزش واحدهای روابط عمومی در سازمانها را فاخر عنوان نموده و گفت: روابط عمومی ها قادر هستند با برنامه‌ریزی صحیح و ایجاد دیدگاه های شفاف در پیش روی مدیران، اهداف سازمانی را به نحوی مطلوب و اثربخش تحقق بخشند. وی در ادامه افزود: روابط عمومی باید به عنوان مشاور مدیر ایفای نقش کند و سخنگوی سازمان باشد و در تمام جلسات مدیریتی حضور فعال داشته باشد تا بتواند مطالب خروجی سازمان را هدایت نماید.

رییس انجمن روابط عمومی ایران، با اشاره به آگاهی مسئولان روابط عمومی از نیازها و خواسته های مردم، هماهنگی تمامی گفتگوها و مصاحبه های برون سازمانی با روابط عمومی را امری لازم عنوان نمودو وی تاکید کرد: بحران ستیزی و آینده نگری با انجام افکارسنجی می تواند در تقویت عملکرد هر سازمان تاثیر مستقیم و موثر داشته باشد و در کنار آن نقدها را دریافت و از نظرات مردم و مخاطبان دفاع کنیم.

 
  • گروه خبری:
  • کد خبر : 194269
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور