• 1399/06/15 - 09:43
  • تعداد بازدید: 778
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان:

همکاران ما اصل صرفه جویی در هزینه ها را به خوبی سرلوحه کار خود قرار داده اند

دومین جلسه کمیسیون قراردادهای اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با هدف انعقاد قرارداد اجاره خودروی فصل پاییز برگزار شد.

به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دومین جلسه کمیسیون قراردادهای این اداره کل با دستور کار روند انعقاد قرارداد اجاره خودروی پاییز سال جاری برای شبکه‌ دامپزشکی شهرستانهای تابعه، امور اداری، رفاه و پشتیبانی، قرارداد نرم افزار حسابداری و... به ریاست دکتر عبدالرضا مرادی معاون توسعه مدیریت و منابع و با حضور سایر اعضا در سالن جلسات شماره 2 برگزار گردید.

ابتدا امیر شریف احمدیان کارشناس واحد حقوقی و دبیر کمیسیون قراردادها درخواست های اجاره خودروی از شبکه های دامپزشکی متقاضی را قرائت نمود.

سپس دکتر مرادی، رئیس کمیسیون، توضیحاتی را پیرامون تکلیف مقرر ثبت درخواست ها در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، نقاط قوت و ضعف این سامانه، سقف تعهدات با توجه به مشکلات اعتباری و ... بیان داشت.

وی به مشکلات اعتباری و کمبود خودروهای عملیاتی در حوزه دامپزشکی استان اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه همکاران ما صرفه جویی را به خوبی سرلوحه کار خود قرار داده اند و با تلاشی مضاعف همچون گذشته، خدمات خود را به اقشار مختلف در حوزه دامپزشکی به ویژه قشر زحمتکش دامدار ارائه می دهند.

در ادامه هریک از اعضای حاضر، نقطه نظرات، دیدگاه ها و راهکارهای اجرایی خود با دید برون رفت از مشکلات اعتباری را بیان و به بررسی کارشناسی درخواست های واصل شده در مورد انعقاد قرارداد اجاره خودروی پاییز امسال پرداختند و مجوزهای مربوط، به اتفاق آراء تصویب گردید

در پایان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان ضمن تشکرو قدردانی از زحمات خالصاله و صداقانه یکایک همکاران در سراسر استان،  به جمع بندی موضوعات مطروح جهت پیگیری و ارائه گزارش در جلسه آتی پرداخت.

  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 255320
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه