• 1399/01/30 - 07:29
  • تعداد بازدید: 615
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
مدیر کل دامپزشکی استان در اولین جلسه شورای مدیران مطرح کرد:

کاری کنیم شرمنده خدا، مردم و وجدان خود نشویم

اولین جلسه شورای مدیران استان در سال جدید با حضور روسای ستادی و روسای شبکه های دامپزشکی استان به صورت ویدئو کنفرانس ظهر امروز در محل سالن جلسات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی اولین جلسه شورای مدیران در سال جدید که با حضور مدیر کل دامپزشکی استان و معاونین اداری و فنی و روسای ستادی در سالن جلسات برگزار  و روسای دامپزشکی شبکه های استان نیز از طریق ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشتند ، دکتر محمد اصغر زاده مدیر کل دامپزشکی در ابتدا ضمن تبریک سال جدید به همکاران گفت : با تمام مشکلات پیش رو با همدلی و اتحاد و تعامل  توانستیم با سربلندی سال 98 را به پایان برسانیم.

وی گفت : در روزهای پایانی سال که بحث کرونا ویروس مطرح شد و تمامی جامعه انسانی را درگیر خود کرد خوشبختانه کارکنان دامپزشکی همچون همیشه حضوری فعال در صحنه داشتند و با ضدعفونی و دیگر اقدامات همگام با مردم همکاری مناسبی را از خود نشان دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

اصغر زاده گفت: از شنبه هفته آینده کار کاملا به روال قبل برمیگردد و با رعایت کامل حفاظت فردی با جدیت کارها دنبال خواهد شد.

وی گفت : باید در این فرصت کوتاه خدمت کاری کنیم که نخست شرمنده خدای متعال و سپس شرمنده مردم و وجدان خود نباشیم و در همه حال خدمت به مردم را افتخاری برا خود بدانیم .

مدیر کل دامپزشکی استان گفت : خوشبختانه تا به امروز نیز با تدابیر لازم مدیریتی ، کرونا نیز نتوانست مانع خدمت رسانی به مردم شود و کارها با مدیریت مناسب پیش میرود و امیدوارم هر چه سریعتر زندگی مردم به روال قبل و در آرامش پیش برود.

اصغرزاده در بخش دیگری از سخنان خود تک به تک کارکنان دامپزشکی را مورد تحسین  قرار داد و گفت: همدلی در بین کارکنان دامپزشکی کلید تسریع در کار می باشد و این حس مسئولیت و فضای دوستانه در بین کارکنان دامپزشکی بسیار در روند خدمت به مردم موثر می باشد.

در ابتدای این جلسه نیز حجت الاسلام و المسلمین حیدری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان برای در گذشتگان که در اثر کرونا جان خود را از دست دادند فاتحه ای قرائت کرد و شفای بیماران را از خدای متعال خواستار شد.

حیدری گفت : در این شرایط کنونی قدر و ارزش سلامتی بیش از پیش نمود پیدا می کنند و انسان را متوجه بهترین و با ارزش ترین دارایی خود که همان سلامتی هست می کند.

وی برگشت آرامش و سلامتی را برای تمامی مردم دنیا از خداوند متعال آرزو کردو گفت : به حق زحمات پزشکان و  پرستاران و خدمات آنان بر هیچ کس پوشیده نیست و پاداشی عظیم در انتظار این زحمت کشان در پیش خداوند محفوظ خواهد ماند.

سید مهدی معراجی معاونت توسعه و مدیریت دامپزشکی استان نیز در این جلسه ضمن تبریک سال جدید گفت: امیدوارم هر چه سریعتر سایه سلامت جامعه جهانی را در برگیردو مردم هر چه زودتر به زندگی با آرامش قبل خود بازگردند.

معراجی گزارشی از وضعیت دامپزشکی استان در سال 98 را ارایه داد و گفت: رصد کارکنان دامپزشکی و دیدن زحمات آنان در دور افتاده ترین مناطق همچنان از اولویت های دامپزشکی خواهد بود و کارکنان با نشان دادن توانایی های خود می توانند این امید را داشته باشند که در بهترین زمان مناسب در بهترین جایگاه دامپزشکی استان به کار گرفته خواهند شد.

دکتر محمد علی بخشی معاونت سلامت دامپزشکی استان نیز با ارایه گزارشی جامع و کامل از فعالیت های این حوزه در سال گذشته گفت: کاهش کانون های طیور ،رتبه بندی کشتارگاه طیور،ممیزی کشتارگاه های دام و طیور ، به روز رسانی پرونده های مراکز عرضه فراورده های خام دامی ،واردات دام داشتی ،طرح واکسیناسیون طیور بومی،، تنها قسمتی از عملکرد حوزه فنی در سال 98 بود که با تعامل و همیاری کارکنان این حوزه با موفقیت به پایان رسید .

وی در بخش دیگری از سخنان خود کرونا و تب برفکی را شبیه یکدیگر خواند و گفت : هر دو  میتوانند خسارات جبران ناپذیری را در جامعه داشته باشند و تب برفکی نیز میتواند سبب مشکلات اقتصادی فراوان شود.

بخشی گفت : زحمات و تلاش کارکنان دامپزشکی به صورت شبانه روزی میتواند سبب این شعار در جامعه شود که: دام سالم – انسان سالم- جامعه سالم

 اولین جلسه شورای مدیران در ساعت 12:40با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد به پایان رسید.

 

  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 251170
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه