• 1398/12/15 - 13:23
  • تعداد بازدید: 584
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کسب رتبه برتر اداره کل دامپزشکی استان کرمان در عملکرد نظام آموزشی در سال 1397

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، این اداره کل توانست بر اساس نتایج حاصل از فرآیند نظارت و کنترل عملکرد نظام آموزشی دستگاههای اجرایی استان کرمان در سال 1397 رتبه برتر را کسب کرده و بر همین اساس شهناز جهانگیری مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان کرمان با هداء لوح تقدیر از دکتر حسین رشیدی تقدیر و تشکر نمود.

در این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای دکتر حسین رشیدی، مدیر کل محترم دامپزشکی استان کرمان

امروزه سرمایه اصلی در سازمانها دانایی است و سازمانهای دانش پذیر و آموزش باور در مواجهه با چالش ها و تحقق اهداف رقابتی از موفقیت بیشتری برخوردارند. ارتقاء بهره وری و بهبود عملکرد سازمانی، محصول سرمایه گذاری بر روی کارکنان به عنوان مهمترین دارایی هرمجموعه از طریق انجام درست و اثر بخش برنامه های آموزشی است.

یکی از وظایف اصلی مدیریت آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نظارت بر حسن اجرای کلیه برنامه ها و فعالیت های آموزشی دستگاههای اجرایی می باشد با عنایت به اینکه بر اساس نتایج حاصل از فرآیند نظارت و کنترل عملکرد نظام آموزشی دستگاههای اجرایی استان کرمان در سال 1397، آن مجموعه به عنوان دستگاه برتر استان انتخاب شده است، بدینوسیله ضمن قدر دانی از جنابعالی و کارکنان پرتلاش آن مجموعه، این لوح به پاس شایستگی در عملکرد مناسب آموزشی اهداء می گردد.

امید است در سایه الطاف الهی با اتکاء به تلاش مضاعف و نواوری در امر آموزش کارکنان موجبات توسعه و ارتقاء خدمات رسانی مطلوب تر را برای مردم شریف استان در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید فراهم آورید.

شهناز جهانگیری - مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان کرمان

 

 

 

  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 250090
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه