• 1396/11/23 - 12:00
  • تعداد بازدید: 232
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انجام پنجاه و شش هزار 865 آزمون در آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس ، دکتر مریم محقق زاده سرپرست آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اظهار داشت:این آزمایشگاه یکی از آزمایشگاه های مجهز کشور می باشد که در زمینه های مختلف در رابطه با نمونه های دام ،طیور،آبزیان ومواد غذایی فعالیت می کند.

 





دکتر محقق زاده بیان کرد : این آزمایشگاه شامل بخش های مولکولی ،تشخیص مرضی دام ،سرولوژی ،الیزا ،انگل شناسی ،سم شناسی و کنترل کیفی مواد غذایی (میکروبی و شیمیایی) می باشد.

 





وی افزود : به مراجعه کنندگان براساس روند مکانیزه و الزامات ایزو 17025خدمات ارائه می گردد که در سال جاری تعداد پنجاه و شش هزار 865 نمونه مورد آزمایش قرار گرفته است که در انجام خدمات به مشتریان قابل توجه است.

 





سرپرست آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی فارس گفت: این آزمایشگاه یکسری از خدمات آزمایشگاهی در زمینه های دام و طیور و آبزیان به استان هایی نظیر چهار محال بختیاری ، یزد ، کرمان ، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر ارائه می نماید.

 





دکتر محقق زاده خاطرنشان کرد : فعالیت های مربوط به انجام آزمایشات مواد خام دامی و کنترل مواد استحصالی از کارخانه های خوراک دام و طیور و همچنین نمونه های دریافت شده از سطح بازار بیانگر اهمیت بهداشت مواد غذایی و سفره غذایی مردم می باشد.

 





شایان ذکر است این آزمایشگاه در جهت کمک به بهبود اقتصاد جامعه و پیشرفت آن مخصوصاً ًارسال محموله های صادراتی به کشورهای همسایه سهم بسزایی دارد.












  • گروه خبری:
  • کد خبر : 201607
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه