• 1396/11/18 - 12:00
  • تعداد بازدید: 142
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید مدیرکل دامپزشکی خوزستان از عملکرد ادارات دامپزشکی شهرستان

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان از بازدید مدیر کل دامپزشکی استان از فعالیت‌های انجام شده در شهرستان های دشت آزادگان و هویزه به مناسبت دهه فجر خبر داد.

 دکتر مصطفی کنارکوهی که به منظور بررسی عملکرد دامپزشکی شهرستان های دشت آزادگان و هویزه به محل آن اداره رفته بود، پس از  بازدید از بخش های مختلف در نشستی صمیمانه، نکات و موارد لازم را به همکاران خود جهت هر چه بهتر انجام شدن فعالیتها و وظایف سازمانی یادآور شد.



دکتر کنارکوهی در راستای بررسی عملکرد و رسیدگی به مشکلات حوزه دامپزشکی ، از قسمت های مختلف اداره دامپزشکی شهرستان دشت آزادگان و هویزه دیدن کرد و به بررسی عملکرد و مشکلات قرنطینه بین استانی پرداخت و بر ارائه خدمات رایگان در این ایام به دامداران تاکید کرد.



وی بیان کرد : رعایت مسائل و اصول قرنطینه ای ، نقش بسزایی در پیشگیری از بیماری های دامی و مشترک دارد



مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان بر استمرار فعّالیت بخش های مختلف اداره دامپزشکی شهرستان با جدیت و توان مضاعف و استفاده از توان حداکثری با سرلوحه قرار دادن منشور اخلاقی دامپزشکی تأکید نمود.



شایان ذکر است شهرستان های دشت آزادگان و هویزه از شهرستان های دارای پست قرنطینه مرزی می باشند که  نظر به جلوگیری از  بیماری های واگیر دار دام و طیور و در راستای اعمال نظارت های بهداشتی قرنطینه ای و کنترل تردد خودروهای حامل دام و طیور زنده به ویژه وارده به استان ،کنترل تردد خودروهای حامل مرغ زنده،دام زنده و کود مرغی در مبادی ورودی استان در این شهرستان ها تشدید می گردد



 








 
  • گروه خبری:
  • کد خبر : 200258
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه