• 1396/06/10 - 12:00
  • تعداد بازدید: 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور از مراکز ذبح بهداشتی کرج

روز جمعه همزمان با عید سعید قربان، دکتر خالد خداویردی معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در استان البرز حضور یافته و از مراکز عرضه ذبح بهداشتی دام در کرج بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، دکتر خالد خداویردی ضمن حضور در اداره کل دامپزشکی استان البرز و بازدید از جایگاههای عرضه بهداشتی دام زنده در مصاحبه اختصاصی با سیمای استانی البرز با تبریک عید سعید قربان به تمامی مردم شریف ایران و مسلمانان جهان گفت:سازمان دامپزشکی کشور با استقرار 1933 اکیپ نظارت و بازرسی ثابت و 948 اکیپ بازرسی سیار در روز عید سعید قربان نظارتهای بهداشتی و شرعی را بر ذبح بهداشتی دام قربانی انجام خواهند داد . و در این برنامه منسجم سازمانی تعداد 3 هزار و 318 دامپزشک، بازرس بهداشتی گوشت و ناظران شرعی حضور خواهند داشت. دکتر خداویردی افزود به شهروندان محترم توصیه می گردد جهت پیشگیری از بیماریهای مشترک حتی الامکان دامهای خود را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه نموده و در همان محل تحت نظارت دامپزشکان اقدام به ذبح دام قربانی نمایند تا گوشت دام نیز از لحاظ سلامت مورد تایید قرار گیرد و همچنین از کشتن دام در معابر عمومی خودداری نمایند تا از آلودگیهای زیست محیطی نیز جلوگیری بعمل آید.

وی در پایان نیز از تمامی پرسنل دامپزشکی سراسر کشور که در این برنامه حضور دارند تشکر و قدردانی نموده و ابراز امیدواری نمود این جایگاههای عرضه موقت بهداشتی دام با همکاری شهرداریها در سالهای آتی بیش از پیش تقویت گردد. 

وی در ادامه نیز به اتفاق مدیر کل دامپزشکی استان البرز ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی البرز و سایر همراهان از جایگاههای بهداشتی عرضه دام زنده شهرستان کرج بازدید بعمل آرد.
  • گروه خبری:
  • کد خبر : 200207
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه