• 1396/06/11 - 12:00
  • تعداد بازدید: 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تقدیرمشترک استاندار و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان

به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی شائبه در راستای اجرای ماموریتها و برنامه های محوله بسیج

استاندار هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) طی حکمی از تلاش‌ دکتر محمد جانباز به عنوان مدیر بسیجی در هفته دولت و روز کارمند تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، این لوح تقدیر که در بخش تجلیل و تقدیر از مدیران کل در همایش "گرامیداشت هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندان، تجلیل از خانواده معظم شهدا شاخص، کارمندان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان و بسیجیان و مدیران نمونه ادارات" صورت گرفت، به امضا جاسم جادری استاندار هرمزگان و سرتیپ دوم رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان رسیده است.

در بخشی از این حکم آمده است: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، تشکیل بسیج مستضعفین است که با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، در میان نهادهای انقلابی، چون خورشید نور افشانی می‌کند. بسیج به عنوان شجره طیبه، عامل وحدت و همبستگی ملی در جامعه و صحنه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و ... نقش آفرینی بی‌بدیل و حیرت‌انگیزی بوجود آورده است.



در ادامه این لوح تقدیر آورده شده است:‌ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، مراتب تقدیر و تشکر خود را به پاس زحمات و تلاش‌های بی شائبه جنابعالی در راستای اجرای ماموریت‌ها و برنامه های محوله بسیج در عرصه های مختلف خصوصا نشر، ترویج تفکر و اندیشیه بسیجی اعلام داشته، امیدواریم در تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ظل توجهات حضرت بقیه‌اله الاعظم (عج) در خدمت به اسلام و مسلمین همیشه موفق و سربلند باشید.

  • گروه خبری:
  • کد خبر : 199965
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه