• 1396/12/21 - 12:00
  • تعداد بازدید: 199
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر فراورده های خام دامی در ایام نوروز

مدیر کل دامپزشکی استان اظهار داشت: نظارت‌ بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز تشدید می‌شود و 18 اکیپ کارشناسی کار نظارت بر بهداشت و سلامت فراورده های خام دامی در استان را بر عهده دارند

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل دامپزشکی استان گفت: با توجه به اهمیت سلامت فراورده های خام دامی در ایام نوروز، نیاز به نظارت های بهداشتی نیز بیشتر می شود در همین راستا و با هدف اطمینان از رعایت اصول بهداشتی در امر تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی 9 اکیپ های ثابت و 9 اکیپ سیار نظارتی بهداشتی دامپزشکی در مرکز استان و شبکه های دامپزشکی شهرستان ها و در دو شیفت کاری از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب وظیفه نظارت را به عهده دارند.



دکتر عبدالمحمد نجاتی گفت: این طرح از 25 اسفند ماه تا 14 فروردین ماه، در ایام تعطیل و غیر تعطیل و ساعات غیر اداری اقدام به نظارت و بازرسی از رستوران ها، مراکز عرضه گوشت قرمز، مرغ و ماهی فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای، کشتارگاه ها و ... می نمایند.



دکتر نجاتی گفت: در این طرح در ایام تعطیل و غیر تعطیل به مدت 19 روز با حضور بیش از 512 نفر پرسنل بازرس، انجام می شود.



وی از مردم خواست: گوشت سفید و قرمز و سایر فراورده های خام دامی را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و در صورتی که موارد غیر بهداشتی مشاهده نمودند می توانند از طریق شماره های 8-33339007 و 1512 گزارش های خود را به دامپزشکی اعلام نمایند تا اقدام لازم صورت گیرد.


  • گروه خبری:
  • کد خبر : 208979
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه