• 1396/06/14 - 12:00
  • تعداد بازدید: 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی

تشریح عملکرد دامپزشکی استان در عید قربان

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی ، عملکرد 99 اکیپ بازرسی گوشت شبکه های دامپزشکی در روز عید قربان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی، دکتر کامیار داهیم مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی در تشریح عملکرد اکیپهای بازرسی گوشت در عید قربان گفت: این اداره کل اطلاع رسانی لازم را از طریق صدا و سیما و همچنین در نمازهای عید سعید فطر در ارومیه و شهرستانها و نصب اطلاعیه و بنر در مناطق پرتراکم شهر به انجام رساند.


 وی افزود: در روز عید قربان 99 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی با 172 نیروی تخصصی ، خدمات بازرسی بهداشتی و نظارت شرعی را به شهروندان ارائه دادند و در همین راستا  2 هزارو 567 راس دام قربانی، مورد بازرسی بهداشتی قرار گرفت که نسبت به سال گذشته19 درصد افزایش نشان می دهد. مدیر کل دامپزشکی استان در خصوص نتایج بازرسی های بهداشتی گفت: در این روز، لاشه یک راس گوسفند ضبط کلی شده و 140 مورد نیز اصلاح شد که مجموعاً 208 کیلو گرم گوشت ضبط شد. همچنین 1 هزار و 120 قطعه ریه و کبد نیز اصلاح و یا ضبط شده است.


دکتر داهیم در ادامه سخنان خود افزود: خوشبختانه استقبال مردم از کشتار دامها در کشتارگاهها در حال افزایش می باشد که نشانگر اطلاع رسانی مناسب و فرهنگ بالای مردم در رعایت مسائل بهداشتی است.

وی از استقبال و پوشش خبری گسترده توسط خبرگزاریها و روزنامه ها قدردانی کرده و افزود ، فرهنگ سازی هرچه بیشتر رسانه ها ، موجب ارتقای بهداشت عمومی جامعه میگردد.









  • گروه خبری:
  • کد خبر : 204193
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه