• 1396/06/12 - 12:00
  • تعداد بازدید: 52
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تقدیر مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی از کلیه ی همکاران خود به جهت کسب رتبه برتر این اداره کل در بین دستگاههای اجرایی استان

مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی کسب رتبه برتر این اداره کل را حاصل تلاش صادقانه کلیه همکاران خود در این مجموعه دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، مدیر کل دامپزشکی استان در جلسه شورای اداری اداره کل دامپزشکی که با حضور معاونین ،  رؤسای ادارات ستادی و رؤسای شهرستانها برگزار گردید. ضمن اعلام کسب رتبه برتر این اداره کل در بین دستگاههای اجریی در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت از کلیه ی همکاران خود به خاطر تلاش صادقانه تشکر کرد.


دکتر سید محمد مهدی احمدی گفت: کسب رتبه برتر اداره کل دامپزشکی این استان در جشنواره شهید رجایی حاصل تلاش مستمر و دلسوزانه تک تک اعضاء این مجموعه می باشد که امید است با استعانت از خداوند متعال در این مسیر خدمت گزاری همواره موفق عمل نمائیم.


وی تلاش و کوشش مداوم در راستای ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه  را از مهمترین اهداف این مجموعه دانسته و از همکاران دامپزشکی در همه ی رده ها که جهت دستیابی به این مهم تلاش می کنند قدر دانی کرد.


اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی عنوان دستگاه برتر در بین دستگاههای اجرایی استان در گروه حمایتی،سلامت و بهداشت  را به خود اختصاص داد.

  • گروه خبری:
  • کد خبر : 201118
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه