• 1396/11/02 - 12:00
  • تعداد بازدید: 135
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه هم اندیشی اداره کل دامپزشکی و معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی خراسان شمالی

با حضورجناب آقای دکتر یوسفی معاونت محترم غذا و دارو استان وهیئت همراه در اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، جلسه ی هم اندیشی در حوزه امنیت و سلامت غذایی برگزار گردید.

دکتر سید محمد مهدی احمدی مدیر کل دامپزشکی استان با اعلام این خبر افزود: همکاری های فی ما بین این دو دستگاه امریست اجتناب ناپذیر و تلاش در این حوزه و استفاده از پتانسیل های دامپزشکی و معاونت غذا دارو می تواند تحقق سلامت و امنیت غذایی را به همراه داشته باشد.



دکتر احمدی ضمن تشکر از معاونت محترم غذا و دارو استان و هیئت همراه آمادگی دامپزشکی استان را در جهت هرگونه همکاری در حوزه سلامت غذا منجمله گشت های مشترک، همکاری های بین آزمایشگاه های مرجع دو دستگاه و. . . اعلام نمود.



دکتر یوسفی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از همکاری های بسیار گسترده این دو دستگاه ، تحقق شعار " تضمین سلامت غذا از مزرعه تا سفره " را نتیجه همکاری و تلاش های اداره کل دامپزشکی و دانشکده علوم پزشکی دانسته و برگزاری همایش های مشترک فی ما بین دامپزشکان و پزشکان و داروسازان در جهت سلامت غذا، پیشگیری از مقاومت آنتی بیوتیک و ... را امری مهم و ضروری دانسته و تاکید بر ادامه برگزاری این همایش ها دانستند.



مقررشد با محوریت معاون سلامت دامپزشکی ومدیریت غذای دانشگاه تفاهم نامه مشترک تدوین واجرائی گردد/.



مدیر کل دامپزشکی در انتها با اعلام خبر تجهیز آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی در آینده ای نزدیک، آمادگی خود را در جهت برقراری هر چه بیشتر ارتباط بین آزمایشگاه های دامپزشکی و معاونت غذا و دارو اعلام نمودند.


  • گروه خبری:
  • کد خبر : 192132
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه