• 1396/08/05 - 12:00
  • تعداد بازدید: 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در سفر یک روزه به کرمانشاه صورت گرفت

حضور رییس سازمان دامپزشکی در شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی کرمانشاه

رییس سازمان دامپزشکی در سفر یک روزه خود به کرمانشاه در شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی این استان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، دکتر علیرضا رفیعی پور در سفر یک روزه خود به کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان حضور یافت و با روٌسای شهرستان ها و مسئولین ستادی این اداره کل در خصوص مسائل و مشکلات آنها به گفتگو پرداخت.

دکتر رفیعی پور در این جلسه اظهار داشت: در حوزه سازمانی به دنبال این هستیم که ذهنیت کارمندمحوری و خانواده محوری را ایجاد کنیم و زمانی که اینگونه فکر کنید اتفاقات مبارکی خواهد افتاد.

وی بیان داشت: در فضایی که با این تفکر ایجاد می شود با عمل به فرمول 8 ساعت کار و 16 ساعت در خدمت خانواده بودن بسیاری از تنش های موجود کاهش می یابد و کارمندان نیز با آرامش به خانواده رسیده و عملکرد بهتری خواهند داشت.

رییس سازمان دامپزشکی همچنین ادامه داد: هر کارمندی می تواند با 8 ساعت کار کند در صورتی که امور را درست مدیریت کند،  کارها را آنی و روزانه انجام دهد.

دکتر رفیعی پور خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی ها باید60 درصد از پتانسیل های موجود و توانمندی های موجود بهره گرفته شود و تنها 40 درصد به حمایت و کمک سازمان نیاز است.

وی افزود: در بسیاری از حوزه ها هم به خودتان اتکا کنید و چالش های موجود را رفع کنید که این کار با افزایش همکاری های بین بخشی میسر می شود.

همچنین در این جلسه دکتر نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه به ارائه گزارشی از پتانسیل های موجود در دامپزشکی و وضعیت اعتبارات، نیرو و همچنین اقدامات شاخص انجام شده در یکسال اخیر در حوزه دامپزشکی پرداخت.

وی همچنین از اقدامات انجام شده و تلاش های صورت گرفته توسط پرسنل زحمتکش اداره دامپزشکی استان قدردانی کرد و از آنان خواست تا همچون گذشته در پیش برد اهداف عالیه سازمان پیشرو باشند.












 
  • گروه خبری:
  • کد خبر : 207585
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه