• 1396/07/15 - 12:00
  • تعداد بازدید: 79
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

حضور مدیر کل دامپزشکی گیلان در برنامه زنده سیما به مناسبت روز دامپزشکی

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گیلان از حضور مدیر کل دامپزشکی استان در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری در سیمای مرکز استان خبرداد.

برابر هماهنگی صورت گرفته با صدا و سیمای استان،دکتر سهراب عاقبتی مدیر کل دامپزشکی استان میهمان برنامه زنده تلویزیونی بعد از خبر ساعت 20 شبکه استانی شد.


دکتر عاقبتی در ابتدا گرامیداشت روز ملی دامپزشکی را به کلیه فعالان عرصه دامپزشکی در تمامی حوزه ها،مراکزآموزشی،تحقیقاتی در بخشهای دولتی و خصوصی تبریک گفت و به وظایف متنوع،حاکمیتی و گسترده دامپزشکی در عرصه های مختلف آن پرداخت.


مدیر کل دامپزشکی گیلان به نقش دامپزشکی در امنیت غذایی و بهداشت عمومی اشاره کرد و  در ادامه گفتگو نیز به سوالات متعدد مجری برنامه در خصوص اقدامات اداره کل در زمینه های : تعطیلی کلیه کشتارگاههای سنتی استان،اقدامات نظارت بهداشتی در کشتارگاهها و سایر مراکز تحت نظارت،پیشگیری از بیماریها،صدور گواهی سلامت برای محموله های صادراتی از مبداء گیلان،تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک،اقدامات مبارزه و کنترل بیماری های دامی و مشترک،اعمال استانداردها و الزامات بهداشتی بر مراکز تولیدی تحت نظارت جهت تسهیل صادرات پاسخ داد.


دکتر عاقبتی در ادامه مباحث از سختی شرایط کار در حرفه دامپزشکی و دیدگاه های اجتماعی در مورد این حرفه سخن گفت.

  • گروه خبری:
  • کد خبر : 191256
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه