• 1396/08/01 - 12:00
  • تعداد بازدید: 100
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
طی حکمی از سوی رئیس سازمان دامپزشکی کشور:

دکتر علی‌صفر ماکنعلی به سمت معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور منصوب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور، امروز دوشنبه یکم آبان 96،طی حکمی دکتر علی‌صفر ماکنعلی  را به سمت معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.


 شایان ذکر است دکتر علی‌صفر ماکنعلی متخصص اپیدمیولوژی بیماری های قابل انتقال می باشد و پیش از این، مدیرکل دفتر سازمان های تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور بوده است .

از دیگر سمت های وی می توان به مشاور بین المللی سازمان خوار و بار و کشاورزی ملل متحد (FAO) برای کنترل بیماری های فرامرزی، مشاور اتحادیه اروپا برای برنامه های توسعه دام و مشاور معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور اشاره کرد.


 








متن این حکم به شرح زیر می باشد:








جناب آقای دکتر علی صفر ماکنعلی




سلام علیکم



نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "معاون بهداشتی و پیشگیری" سازمان دامپزشکی کشور منصوب می شوید.










شایسته است با بهره گیری از ظرفیت های موجود در سازمان به وی‍ژه توان و استعداد تخصصی کارشناسان ذیربط و با اتخاذ تدابیر مناسب برای استفاده از روش های علمی و روزآمد پایش، مراقبت و کنترل بیماریهای دامی، در نیل به هدف تامین بهداشت دام به عنوان مهمترین مولفه مؤثر در حفاظت از سرمایه دامی کشور اهتمام نمائید. تسهیل و تسریع در امر مهم صادرات و واردات، شفاف سازی و روان سازی گردش کار با استفاده از سامانه های الکترونیک موجود در کنار دقت و جدیت در اعمال ضوابط بهداشتی – قرنطینه ای از دیگر امور مهمی است که باید مورد توجه مضاعف قرار گیرد .


امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اصل اعتدال گرائی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید



 دکتر علیرضا رفیعی پور


رئیس سازمان دامپزشکی کشور


 


 


 


 


 


 


 


 


  • گروه خبری:
  • کد خبر : 211576
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه