• 1396/11/16 - 12:00
  • تعداد بازدید: 145
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مدیركل دامپزشکی و جمعی از همکاران با خانواده معظم جانبازان در استان همدان

همزمان با دهه مبارک فجر، مدیر کل و کارکنان دامپزشکی استان همدان با تعدادی از خانواده معظم جانبازان دیدار و گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان همزمان با دهه مباركه فجر و سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی ایران و به منظور بزرگداشت مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مدیركل و كاركنان اداره کل دامپزشكی استان همدان با تعدادی از خانواده های جانباز انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو كردند.

«حجت الاسلام رسولی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان گفت: دیدار با شما همیشه روحیه بخش بوده و احترام جامعه نسبت به ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس، نشان می‌دهد که ملت ایران زنده و قوی است و پای عهد و آرمان خود ایستاده و به ارزش‌های مکتبی پایبند است.

«دکتر محمودرضا رسولی» مدیرکل دامپزشکی استان نیز در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده های معظم شهداء و جانبازان بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و همه ما مدیون شهدا و خانواده بزرگ جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی هدف از این دیدار را ارج نهادن به مقام شامخ خانواده های شهداء ،جانبازان و ایثارگران و الگوگیری از این خانواده ها در راه مسیر معنوی زندگی دانست و افزود: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری هاست که پاداش آنان نزد خداوند محفوظ خواهد بود.



در پایان این دیدار مدیركل دامپزشكی استان همدان به رسم یادبود، لوح سپاس و هدایایی را به خانواده معظم جانبازان تقدیم كرد.




  • گروه خبری:
  • کد خبر : 195358
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه