• 1396/12/23 - 12:00
  • تعداد بازدید: 263
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مدیر کل دامپزشکی استان با فرماندار فردیس

روز سه شنبه 22 اسفند ماه دکتر علی اصغر شریفی مدیر کل دامپزشکی استان البرز در محل فرمانداری فردیس با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این دیدار صمیمی ابتدا دکتر شریفی انتصاب مهندس اینانلو را به سمت فرماندار فردیس تبریک گفته و در آستانه سال جدید برای ایشان و مجموعه تحت امر آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.



در ادامه مدیر کل دامپزشکی استان افزود: شهرستان فردیس از لحاظ دارا بودن واحدهای عرضه و توزیع در استان رده دوم بوده و تنها کشتارگاه صنعتی استان در این شهرستان قرار دارد که تقریباً هفتاد درصد گوشت مورد نیاز استان را تامین می نماید و از این لحاظ بسیار حائز اهمیت است و با توجه به موقعیت آن نیازمند استمرار و افزایش نظارتهای بازرسی علی الخصوص در ایام نوروز می باشد.



در این دیدار اینانلو نیز ضمن تقدیر از حضور مدیر کل و هیات همراه ، فعالیتهای حوزه دامپزشکی را از لحاظ کنترل سلامت فرآورده های خام دامی و به تبع آن سلامت مردم ویژه دانسته و گفت: تلاشهای مجموعه دامپزشکی استان قابل تقدیر است و فرمانداری فردیس حداکثر همکاری را با دامپزشکی خواهد داشت . وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمعیت بالای  کلان شهر فردیس افزود:کنترل سلامت مواد غذایی مصرفی مردم و حفظ امنیت غذایی علی الخصوص در ایام نوروز و مناسبتهای عید قربان و ... حائز اهمیت بوده و با حمایت از دامپزشکی و همکاری سایر ارگانهای ذیربط تلاش می کنیم تا  از توزیع هرگونه گوشت و فرآورده های خام مصرفی غیر مجاز یا غیر بهداشتی در سطح شهر جلوگیری نماییم.








  • گروه خبری:
  • کد خبر : 198192
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه