• 1396/09/11 - 12:00
  • تعداد بازدید: 109
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان با فرماندار شهرستان جاسک

فرماندار شهرستان جاسک قول مساعدت و همکاری لازم با اداره دامپزشکی شهرستان جاسک را دادند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، مدیر کل به اتفاق مسئول اداره بهداشت و مدیریت بیماری آبزیان اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان با فرماندار شهرستان جاسک در دفتر ایشان دیدار و گفتگو کردند .


 دکتر محمد جانباز ضمنتشریح وظایف حساس دامپزشکی، در خصوص بهسازی کشتارگاه دام شهرستان جاسک و اهمیت کنترل انتقال و انتشار بیماریهای مشترک بین انسان و دام و بیماری های واگیر دامی و نظارتهای عالیه دامپزشکی در تمامی مراکز مرتبط به اهمیت شهرستان جاسک به عنوان یک شهرستان با ظرفیت بالا اشاره نمود .


ایشان اهمیت پرورش آبزیان در شهرستان جاسک با توجه به پتانسیل بالای این شهرستان در تکثیر و پرورش میگو و صید و صیادی را بسیار مهم برشمرد و بر همکاری بین دستگاهی اداره دامپزشکی جاسک جهت اجرای دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی را خواستار شد .


 در پایان این دیدارمهندس احمدی فرماندار شهرستان جاسک قول همکاری در تمامی موارد ذکر شده را دادند و همچنین ازتعامل خوب اداره کل دامپزشکی و زحمات پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان جاسک تشکر و قدردانی کرده اند.


در پایان مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان از روند بازسازی ساختمان فنی دامپزشکی شهرستان جاسک بازدید به عمل آوردند .


دکتر جانباز ضمن ابراز خرسندی از روند بازسازی ساختمان فنی، از زحمات پرسنل این اداره که عملیات مبارزه و نظارتی خود را به صورت 100درصدی انجام داده اند تشکر و قدردانی نمودند.

  • گروه خبری:
  • کد خبر : 197538
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه