• 1396/07/12 - 12:00
  • تعداد بازدید: 64
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
همزمان با روز ملی دامپزشکی وبا حضور معاون استاندار کردستان

مدیران وکارکنان نمونه دامپزشکی کردستان تجلیل شدند

در روز چهارشنبه مورخ 12 / 7 / 96 مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان دامپزشکی کردستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری کردستان در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کردستان در روز چهارشنبه مورخ 12 / 7 / 96 مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان دامپزشکی کردستان  با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری کردستان در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی کردستان با ارائه سخنانی با اشاره به انگیزه و علل قیام امام حسین ( ع ) حوادث آن زمان را با رویدادهای امروزی مقایسه کردند و حاضران را به هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن فرا خواندند. 

سپس دکتر ورمقانی مدیر کل دامپزشکی کردستان طی سخنانی به ارائه عملکرد دامپزشکی کردستان و افتخارات کسب شده  در طول سال گذشته  از جمله کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی اشاره نمود و همه را مرهون تلاش وزحمات شبانه روزی نیروهای خدوم دامپزشکی دانست وگفت نیروهای دامپزشکی کردستان اعم از نیروهای ستادی وصفی برای خدمت به مردم مسابقه میدهند و اگرچه بیماریهای مهلک دامی تاچند قدمی استان کردستان پیشروی کردند اما با اقدامات پیشگیرانه به موقع کارکنان دامپزشکی به این استان ورود پیدا نکرد و جزو استانهای پاک بوده ایم.

در ادامه دکتر فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری کردستان با اشاره به خدمات متنوع وگسترده دامپزشکی کردستان گفت ؛ جدیت وجهد نیروهای دامپزشکی برای تأمین سلامتی مردم از دید مجموعه مدیریتی استان پوشیده نیست و یکی ازحقوق شهروندی در قبال دولت ، تأمین سلامتی آحاد مردم است که دامپزشکی همواره در این حوزه موفق عمل کرده و در ادامه با اشاره به خدمات مدیران قبلی و تلاشهای شبانه روزی دکتر ورمقانی مدیرکل جوان وجهادی دامپزشکی کردستان عنوان کرد ؛  همه مدیران دامپزشکی کردستان تاکنون از چهره های برجسته ، خدوم ، دلسوز و فعال بوده اند که با کمک مجموعه جوان جهادی استان این مهم را به انجام می رسانند .



وی در ادامه با اشاره به دو موضوع مهم دامپزشکی ، اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال و همچنین حقوق شهروندی به تحلیل دیدگاه های مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ، اصول و محورهای آن پرداخت ونقش دامپزشکی در عملیاتی نمودن برنامه های اقتصاد مقاومتی را برشمرد . و سپس به حقوق شهروندی و مبانی اساسی آن منجمله حقوقی که شهروندان در قبال دولت دارند و انتظارات آنها از دامپزشکی پرداخت.

در ادامه ، ازیکی ازخانواده های شهدای دامپزشکی ، خانواده یکی از کارمندان متوفی دامپزشکی یکی از بازنشستکان و همچنین ازرؤسای ستادی ، رؤسای شبکه دامپزشکی شهرستانها و کارمندان نمونه دامپزشکی شهرستانها با اهداء لوح ،تقدیر بعمل آمد      
  • گروه خبری:
  • کد خبر : 194841
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه