• 1396/09/02 - 12:00
  • تعداد بازدید: 132
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در جمع همکاران شهرستان بینالود: نظارت های بهداشتی را در روزهای تعطیل افزایش دهید

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در جمع همکاران شهرستان بینالود اظهار داشت: نظارت های بهداشتی را در روزهای تعطیل افزایش دهید.

دکتر احمد شریعتی در اولین بازید شهرستانی خود به شهرستان بینالود(طرقبه و شاندیز) رفت و پس از دیدار با دادستان شهرستان در جمع همکاران بخش های دولتی و خصوصی حاضر شد.

وی اظهار داشت: با توجه به عزیمت عده زیادی از زائرین و مجاورین به این منطقه ییلاقی و حضور در رستوران ها و مراکز تفریحی در ایام پایانی هفته بایستی گروه های نظارت دامپزشکی شهرستان طی ایام فوق، سرکشی و نظارت بر رستوران ها و آشپرخانه ها را شدت بخشیده و سلامت و امنیت غذایی مسافرین را افزایش دهند.

شریعتی با اشاره به لزوم همکاری تنگاتنگ با قوه قضاییه در برخورد با متخلفان حوزه سلامت غذایی خواستار آن شد تا شبکه دامپزشکی، دادستان شهرستان را در جریان تمام موارد تخلف و نیز گردش کار گروه های نظارتی قرار داده و با هماهنگی کامل و تحت حمایت های دستگاه قضایی نسبت به افزایش ضریب امنیت غذایی مسافران شهرستان اقدام کند و از ظرفیت و پشتیبانی دستگاه قضایی برای خدمت رسانی بهتر به مردم بهره گیری نماید.

وی خطاب به همکاران بخش خصوصی نیز اعلام داشت: امیدوارم بخش بیشتری از امور تصدی گری به بخش خصوصی واگذار شود و بخش دولتی نیز فقط ناظر بر حسن انجام امور باشد.

رییس شورای نظام دامپزشکی استان بخش خصوصی دامپزشکی را بازوی توانمند دامپزشکی برای خدمت رسانی دانست و گفت: طی سالیان حضور در دامپزشکی به مسایل و مشکلات بخش خصوصی واقف هستم و امیدوارم بتوانم در استان این مشکلات را برطرف نمایم.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بینالود نیز در این دیدار ضمن اشاره به تشکیل 92 پرونده تخلف بهداشتی در شهرستان از ابتدای سال، اظهار داشت: طی مدت فوق 2117 بازدید نظارتی انجام و 2500 کیلو فرآورده ضبط و 2600 کیلو نیز معدوم شده است.

دکتر های شایسته وجود 46 مرغداری تخم گذار را نیز از جمله ظرفیت های شهرستان دانست که لازم است در حوزه طیور و پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد طیور تدابیر خاصی برای آن اندیشیده شود.



وی گفت: فقط با 3 اکیپ بر بیش از 450 رستوران و آشپزخانه شهرستان نظارت داریم و برای عملکرد بهتر از توان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز بهره گیری می کنیم.












  • گروه خبری:
  • کد خبر : 205097
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه