• 1396/11/25 - 12:00
  • تعداد بازدید: 123
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در مصاحبه مدیر کل دامپزشکی کرمانشاه با بخش ها مختلف خبری صداو سیمای مرکز کرمانشاه اعلام شد:

هیچ نگرانی در خصوص بیماری آنفلوانزای پرندگان در استان کرمانشاه وجود ندارد/ مردم به توصیه های بهداشتی توجه کنند

دکتر نادر پرور  مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه  در گفتگو با بخش های مختلف خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه  در رابطه با وضعیت بیماری آنلوانزای فوق حاد پرندگان و توصیه های بهداشتی دامپزشکی در این خصوص ، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه ، دکتر نادر پرور مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگاران صداو سیمای مرکز کرمانشاه گفت: در تلاشیم با برنامه های پیشگیرانه و کنترلی و اقدامات امنیت زیستی بیماری را کنترل نمائیم.



این مقام مسئول ادامه داد : تنها چهار مورد کانون بیماری در استان مشاهده شده که بلافاصله با اقدامات لازم از قبیل معدوم سازی ، ضدعفونی و پایش کانون آلوده انجام گرفته و جای هیچ نگرانی نیست.



دکتر پرور افزود: دامپزشکی به طور کامل بر محصولات مرغ و تخم مرغ نظارت کامل دارد و شهروندان می توانند با تهیه اقلام از مراکز معتبر و تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی از سلامت این نوع محصولات اطمینان خاطر داشته باشند.



مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از مردم استان ، صاحبان صنعت طیور، مرغداران محترم و پرورش دهندگان مرغ بومی در روستاها ، درخواست کرد جهت پیشگیری از بروز و گسترش بیماری، اصول بهداشتی قرنطینه ای را به نحو مقتضی رعایت کنند و در صورت بروز تلفات غیر متعارف طیور، موارد را جهت امکان پیگیری مناسب و انجام بموقع اقدامات پیشگیرانه و کنترلی به اطلاع شبکه های دامپزشکی برسانند. وی همچنین از عموم مردم استان خواست با اکیپ های دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یاهر گونه پیشنهاد یا انتقاد از طریق سامانه 1512  مراتب را اعلام نمایند.








  • گروه خبری:
  • کد خبر : 201388
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه