• 1401/11/24 - 08:15
  • تعداد بازدید: 865
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سفر حجت الاسلام دکتر حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان دامپزشکی کشور به استان خراسان رضوی

اولین نشست تخصصی مدیران کشتارگاه های دام و طیور منطقه ۵ کشور در مشهد

اولین نشست تخصصی مدیران کشتارگاه های منطقه پنج کشور ی در تاریخ ۲۳ بهمن ماه در جوار حرم مطهر رضوی در مجتمع شهدای سلامت مشهد مقدس آغاز شد . در این نشست دکتر اعلمی مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی و دکتر سلطانی نایب رئیس انجمن کشتارگاه های دام کشور گزارشی را از فعالیت های خود در رابطه با برگزاری این نشست ارایه نمودند در ادامه حجت الاسلام حسینی مقدم برنامه های این نشست دو روزه را تشریح و از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور حضرت آیت الله ربانی نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی و دکتر آقا میری ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور خبر دادند . 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید اسماعیل حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور در اولین شب برگزاری این همایش سه روزه که با برگزاری کلاس آموزشی بیماری های مشترک برگزار شد گفت: طی روزهای حضور در مشهد بایستی سعی کنیم از زمان، بیشترین استفاده را داشته و برنامه ریزی مطلوب و بهینه را در این خصوص داشته باشیم.
دکتر روح الله عمو سلطانی، دبیر این نشست نیز گفت: حضور و جمع شدن چنین جمعی، در منطقه ۵ بی نظیر است.
در ادامه دکتر جواد اعلمی، مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی در این نشست تخصصی با اشاره به اهمیت صنایع کشتارگاهی و نیز کشتارگاه های صنعتی، بر حمایت مجموعه متبوع خود از ایجاد این واحدهای تولیدی تاکید کرد. وی اظهار کرد محورهای ۴ گانه آموزش بیماری های مشترک، مدیریت کشتارگاه، فرصت ها و چالش ها، اهمیت غذای حلال و مباحث فقهی تولید و عرضه گوشت، مهارت های حرفه ای و انگیزه بخش مدیریت کشتارگاه ها در این همایش دنبال می شود و کارگروه های دام و طیور در این نشست تشکیل و مباحث مشترک را دنبال خواهند کرد.

در پایان این نشست، دکتر خنجری، استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران به ارائه آموزش هایی در خصوص بیماری های مشترک پرداخت.

یادآور می شود در این نشست، مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور، مدیران کل و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در ادارات کل دامپزشکی استان های منطقه ۵ و مدیران کشتارگاه های دام و طیور استان های این منطقه شامل؛ خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان و یزد حضور داشتند.

 

  • گروه خبری: حوزه نمايندگي ولايت فقيه
  • کد خبر : 297366
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه