• 1401/12/24 - 11:43
  • تعداد بازدید: 1082
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
در راستای عمل به تکلیف دولت و شخص رئیس سازمان دامپزشکی کشور انجام شد:

تقدیر ویژه سازمان دامپزشکی کشور از "سوت‌زن" پرونده کشتار و فروش گوشت تک سمی

سازمان دامپزشکی کشور در راستای عمل به تاکید و تکلیف دولت و شخص ریاست سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر فسادستیزی، مبادرت به قدردانی از یک مورد گزارش مردمی تخلف بهداشتی (سوت زنی) کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در راستای عمل به تاکید و تکلیف دولت و شخص دکتر «سید محمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور بر مقوله فساد ستیزی، این سازمان از یک مورد گزارش مردمی در راستای تخلف بهداشتی (سوت زنی)، قددرانی کرد.
بنابراین گزارش، این اقدام در راستای ایجاد سازوکار مناسب جهت اخذ گزارش‌های مردمی، رسیدگی و پایش آنها در قالب موضوع سوت زنی و در راستای ترویج فرهنگ مقابله با وقوع فساد انجام شده است.
بر اساس این گزارش، بنا به دستور دکتر آقامیری معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با فرد خاطی برخورد قانونی صورت گرفت و از فرد سوت زن این پرونده تقدیر ویژه به عمل آمد.
این اقدام پیرو ایجاد کانال‌های ارتباطی مستقیم مردمی با دکتر آقامیری رئیس سازمان دامپزشکی کشور محقق شده است که در نشست خبری گذشته نیز با یادآوری مجدد شماره همراه مستقیم در این رابطه که شخصا به آن دسترسی دارد، بر اهمیت ویژه این موضوع تاکید کرد.

  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 298589
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه