فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 1402، شماره 20

دریافت فایل PDF

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 1402، شماره 19

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 1402، شماره 18

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 1402، شماره 17

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 1401، شماره 16

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 1401، شماره 15

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 1401، شماره 14

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 1401، شماره 13

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 1400، شماره 12

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 1400، شماره 11

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 1400، شماره 10

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 1400، شماره 9

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 99، شماره 8

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 99، شماره 7

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 99، شماره 6

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 99، شماره 5

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 98، شماره 4

فصلنامه سلام و سلامتی پاییز98، شماره 3

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار و تابستان 98، شماره 1 و 2

 

  • 1400/06/27 - 22:14
  • تعداد بازدید: 746
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در اختتامیه نخستین کنگره بین المللی علوم غذا و سلامت عمومی صورت گرفت:

تقدیر رئیس سازمان دامپزشکی کشور از دکتر نوردهر رکنی، استاد بهداشت مواد غذایی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران

مراسم بزرگداشت اقای دکتر نوردهر رکنی استاد بهداشت مواد غذایی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در اختتامیه کنگره بین المللی علوم غذا و سلامت عمومی در سالن شورای دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار گردید. در این مراسم، لوح تقدیر رئیس سازمان دامپزشکی کشور از دکتر رکنی قرائت و توسط دکتر خداویردی معاون تشخیص و مدیریت درمان این سازمان به ایشان تقدیم گردید در این تقدیر نامه آمده است: تورق پیشرفت های علمی در عرصه دامپزشکی کشور در چند دهه گذشته، مبین زحمت های بی دریغ و بی شائبه اساتیدی است که نام جنابعالی در زمره بهترین های آنها ثبت گردیده است. یکایک فعالان در عرصه دانش آموختگان دامپزشکی و تولیدکنندگان کشور، مرهون تلاش های مستمر شما در آموزش بی‌دریغ همه دانسته های خود در طول سالیان دراز می باشند. لوح یاد بود حاضر تحفه بسیار ناقابلی برای تقدیر از تلاش پر ثمر شما در عرصه دامپزشکی می باشد. امید است به حول و قوه الهی همواره با تولید علم و دانش و پژوهش جهت آینده سازان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه ی دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا باشید. 
همچنین دکتر قمصری ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، دکتر آخوندزاده بستی استاد دانشکده دامپزشکی و دبیر علمی کنگره، دکتر خداویردی معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور، دکتر صفاریان استاد پیشکسوت دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، مهندس حسین زاده دبیر و عضو هیات مدیره انجمن صنایع گوشتی ایران، دکتر اکبرین عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی و دکتر خنجری عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و دبیر اجرایی کنگره درباره مقام علمی و سجایای اخلاقی این استاد بازنشسته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران سخنرانی کردند. 
دکتر نوردهر رکنی متولد سال ۱۳۱۷ و اهل تهران است که دکترای دامپزشکی را در سال ۱۳۴۸ از دانشگاه هانور آلمان دریافت کرده است. وی پس از بازگشت به کشور در سال ۱۳۵۱ در گروه آموزش بهداشت و صنایع مواد غذایی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران به عنوان مربی مشغول شد. وی همچنین دارای فوق لیسانس اکولوژی میکروبی از دانشکده علوم دانشگاه کلود برنارد لیون فرانسه مدرک تخصصی بهداشت و صنایع گوشت از دانشکده دامپزشکی دانشگاه لیون می باشد. دکتر رکنی استاد راهنمای بیش از ۵۰ پایان نامه دکترا و همچنین راهنمای ۶ پایان نامه دکترای تخصصی و فوق تخصصی بوده است، تعداد ۲۵ مقاله تحقیقی از وی در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی به چاپ آمده ودر هشت کنگره بین المللی معتبر خارجی نیز سخنرانی کرده است.
لازم به ذکر است که در کنگره بین المللی علوم غذا و سلامت عمومی از 23 تا 25 شهریور برگزار شد مقالاتی از کشورهایی از سه قاره آسیا، اروپا و افریقا در حوزه های مختلف مرتبط با علوم غذا و سلامت عمومی ارائه شد.
  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 276982
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

تصاویر

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه