فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 1402، شماره 20

دریافت فایل PDF

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 1402، شماره 19

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 1402، شماره 18

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 1402، شماره 17

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 1401، شماره 16

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 1401، شماره 15

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 1401، شماره 14

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 1401، شماره 13

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 1400، شماره 12

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 1400، شماره 11

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 1400، شماره 10

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 1400، شماره 9

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 99، شماره 8

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 99، شماره 7

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 99، شماره 6

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 99، شماره 5

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 98، شماره 4

فصلنامه سلام و سلامتی پاییز98، شماره 3

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار و تابستان 98، شماره 1 و 2

 

  • 1401/10/12 - 21:43
  • تعداد بازدید: 1687
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
با حضور وزیرجهادکشاورزی و مسئولان ارشد و همکاران سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد:

تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در بنای یادمان سازمان دامپزشکی کشور


آیین تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام و ۲۰ ساله دوران دفاع مقدس که در شرق دجله تفحص شده است با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، رئیس دانشگاه امام حسین (ع)، همکاران این سازمان و جمعی از مسوولان کشوری و لشگری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، صبحگاه امروز دوشنبه، پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در آستانه سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور دکتر «سید جواد ساداتی‌نژاد» وزیر جهاد کشاورزی، دکتر «سید محمد آقامیری» رییس سازمان دامپزشکی کشور، سردار «نعمان غلامی» رییس دانشگاه امام حسین (ع)، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «سید اسماعیل حسینی مقدم» و جمعی از مسوولان کشوری و لشگری و مدیران و کارکنان سازمان دامپزشکی کشور در محل اداره کل دامپزشکی استان تهران طی آیینی تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم، دکتر «سیدمحمد آقامیری» معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور که از چند ماه پیش تدارک احداث بنای یادمانی را برای این شهید گمنام دیده بود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: هر روز که از انقلاب ما می‌گذرد، در سطح بین‌المللی استوارتر و مقتدرتر گام برمی‌داریم و از شهدا می‌خواهیم ما را در مشکلات یاری کنند.

وی با اشاره به این که یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: در سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، میزبان شهید گمنام و شهید ۲۰ ساله‌ای شدیم که مراسم تشییع و تدفین آن به شایستگی توسط مردم منطقه، وزیر جهاد کشاورزی، مسوولان جهادکشاورزی و همکاران سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان تهران و البرز انجام گرفت.

دکتر آقامیری با اشاره به اینکه مردم ایران دنباله‌رو اهداف شهدا هستند و همانطور که آنان در برابر ظلم و تهدیدها زانو خم نکردند، ملت ایران نیز امروز یاد می‌گیرند در برابر تحریم‌های تحمیلی، مقتدرانه ایستادگی کنند، گفت: در واقع با تاسی از این روحیه با تکیه بر توان علمی و عملی خود بر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم فایق خواهیم آمد.

وی با تاکید بر برنامه ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهادگری در دولت سیزدهم تصریح کرد: مشکلات کشور ایران تنها با کار بیشتر و فرهنگ جهادی حل می‌شود و سازمان دامپزشکی کشور نیز براساس روحیه جهادی در راستای امنیت غذایی اقدام می‌کند.

سردار«نعمان غلامی» رئیس دانشگاه امام حسین (ع) نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت و یادآوری خلق حماسه‌های ۸ دفاع مقدس گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای شعاع تاثیرگذار جدی در جهان است و در فرهنگ مشاهیر ارزشی و حماسی خود نام بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی را دارد که هم در زمان حیاتش و هم پس از شهادتش، دشمن را شکست داده است.

وی افزود: شهادت قاسم سلیمانی موج  بزرگی از همدلی در جهان اسلام علیه دشمنان اسلام ایجاد کرد و توانست جبهه استکبار و دشمنان را به زانو در آورد.

سردار غلامی اظهار کرد: امروز دشمنانی که با انداختن فشار تحریم‌ها و اقدامات تروریستی به جان نظام جمهوری اسلامی تلاش در تسلیم کردن آن دارند، بدانند از دل این هجمه‌ها، جمهوری اسلامی بیش از گذشته اوج می‌گیرد و آنان با انواع فتنه‌‌افکنی‌ها به جایی نمی‌رسند.

وی گفت: از دل تمام این تهدیدها باید فرصت‌های تازه برای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی تحت هدایت خردمندانه، داهیانه و فاضلانه مقام معظم رهبری خلق کنیم.

لازم به ذکر است در این آیین مدیران ارشد سازمان دامپزشکی کشور نیز در آن حضور داشتند. این مراسم با هدف گسترش فرهنگ شهادت و به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و مداحی ذاکرین اهل بیت از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۲  دوشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ در بزرگراه شهید فهمیده – کیلومتر ۱۷ اتوبان تهران- کرج – بلوار پژوهش برگزار شد.

  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 295992
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

تصاویر

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه