فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 1402، شماره 20

دریافت فایل PDF

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 1402، شماره 19

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 1402، شماره 18

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 1402، شماره 17

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 1401، شماره 16

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 1401، شماره 15

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 1401، شماره 14

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 1401، شماره 13

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 1400، شماره 12

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 1400، شماره 11

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 1400، شماره 10

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 1400، شماره 9

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 99، شماره 8

فصلنامه سلام و سلامتی، پاییز 99، شماره 7

فصلنامه سلام و سلامتی، تابستان 99، شماره 6

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار 99، شماره 5

فصلنامه سلام و سلامتی، زمستان 98، شماره 4

فصلنامه سلام و سلامتی پاییز98، شماره 3

فصلنامه سلام و سلامتی، بهار و تابستان 98، شماره 1 و 2

 

  • 1401/07/17 - 10:49
  • تعداد بازدید: 1059
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در آیین گرامیداشت روز ملی دامپزشکی عنوان شد:

نوید خوش وزیر جهادکشاورزی برای ارتقای وضعیت معیشتی دامپزشکان

وزیر جهادکشاورزی در آیین روز ملی دامپزشکی از رویکرد مثبت دولت به ارتقای وضعیت معیشتی پرسنل دامپزشکی و جهادکشاورزی و رسیدگی به دغدغه آنها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر «سید جواد ساداتی نژاد» وزیر جهادکشاورزی امروز (شنبه 16 مهرماه) در مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشکی (۱۴ مهرماه) و در سومین روز هفته دامپزشکی گفت: از آنجا که جهت رونق صادرات پایدار مواد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ تایید ایمنی سلامت آنها ضروری است و این امر نقش مهم سازمان دامپزشکی را در حوزه صادرات این محصولات را نیز نشان می‌دهد، باید تا حد امکان از ظرفیت این سازمان بیش از پیش استفاده کرد.

ساداتی نژاد با تحسین عملکرد وضعیت دامپزشکی کشور افزود: با این وجود هیچ وقت به وضعیت موجود نباید راضی بود و باید شاهد ارتقای دامپزشکی کشور باشیم. کما اینکه مردم به دامپزشکان و خدمات آنها اطمینان دارند که این امر سرمایه بزرگی برای کشور به حساب می‌آید، به طوری که با خیال راحت محصولات پروتئینی که در کشور عرضه می‌شود را مصرف می‌کنند.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: نگاه ما این است که فعالیت‌های حوزه دامپزشکی به بخش خصوصی واگذار شود و از آن حمایت می‌کنیم به طوری که اکنون مسیر برای تحقق آن باز است.

ساداتی نژاد با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی خود را به حمایت از دامپزشکان موظف می‌داند تا غذای سالم، باکیفیت و ارزان بر اساس دستور رییس جمهوری در اختیار مردم قرار گیرد، ادامه داد: با توجه به اینکه دامپزشکان امنیت غذایی کشور را تامین می‌کنند، باید رسیدگی بیشتری به آنها وجود داشته باشد. به همین دلیل در حال تلاش هستیم که این دغدغه و مطالبه دامپزشکان و سایر کارمندان وزارت جهاد کشاورزی که به نسبت سایر متخصصین درآمد کمتری دارند مورد توجه قرار گیرد و خوشبختانه نظر دولت نیز در این ارتباط مثبت است.

آیین روز ملی دامپزشکی ( ۱۴ مهرماه ) و هفته دامپزشکی با شعار «غذای سالم، انسان سالم، خوراک دام سالم و دام سالم» با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی کشور، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و تشکل‌های غیردولتی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

 

  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 291056
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه