پاسخگویی به 5200 تماس سامانه 1512 دامپزشکی خراسان شمالی
افزون بر 5 هزار و 200 تماس با سامانه ارتباط مردمی 1512 اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی در سال 1398 برقرار و به آن ها پاسخ داده شد.
مسئول روابط عمومی این اداره کل با اشاره به این که سال گذشته 5 هزار و 264 فقره تماس مردمی با سامانه 1512 در این اداره کل و شبکه های تابعه برقرار شد، گفت: 4 هزار و 32 فقره از این تماس ها شامل درخواست ها برای دریافت خدمات دامپزشکی و 635 مورد هم گزارش موارد تخلف های بهداشتی دامپزشکی بوده است.
حسن سلیمی افزود: 149 فقره تماس نیز با محوریت ارائه نظرات و پیشنهادها، 276 مورد طرح شکایت و 172 مورد نیز شامل انتقادات مردمی بوده است. وی افزایش اطلاع رسانی در رسانه های استان و تبلیغات محیطی در مراکز تحت نظارت دامپزشکی را در افزایش تماس های مردمی با این سامانه موثر دانست و این امر را نشانه حساسیت روزافزون مردم، مسئولان و بهره برداران خدمات دامپزشکی به ویژه در مورد بهداشت عمومی و سلامت فرآورده های خام دامی و صیانت از سرمایه های مولّد دامی استان خواند.
Leave a Comments