لزوم مهندسی و اصلاح فرآیندهای مشترک رسیدگی به پرونده ها و شکایات درون سازمانی و برون سازمانی وزارت جهادکشاورزی با هدف شفاف سازی و مکانیزه نمودن آنها جهت تسهیل و تسریع پاسخگویی به ارباب رجوع و مراجع مستعلم.
اولین جلسه مدیران بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان های ملی(منطقه 7 ) وزارت جهاد کشاورزی با دستور جلسه؛ هم اندیشی در خصوص موضوعات مربوط به انجام وظایف سازمان های ملی، تهیه جدول برنامه زمان بندی جلسات منطقه هفت تا آخر سال جاری و بررسی گزارش سازمان های ملی در خصوص موقعیت های گلوگاه های مفسده خیز در روز شـنبه به تاریـخ 1403/09/24 به میزبانی سازمان امور اراضی کشور و مدیریت جلسه دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی برگزار گردید.
به گزارش معاونت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور، دکتر مرتضی مروتی در این جلسه با بیان این موضوع، لزوم بازبینی و به روزرسانی ساختارهای تشکیلاتی سازمان های تابعه وزارت جهاد کشاورزی متناسب با ماموریت های جدید و تقویت استقلال کامل جایگاه بازرسی در تمام سطوح مدیریتی، اهمیت تدوین شیوه نامه بازرسی و بازبینی، اصلاح و تطبیق قوانین و مقررات منطبق با وظایف و ماهیت اجرایی ماموریت های سازمانی در راستای تسهیل و تسریع خدمات، کاهش شکایات و حذف گلوگاههای مفسده خیز و مدیریت مصادیق تعارض منافع در روند ارائه خدمات و تحقق برنامه های نظام ارتقای سلامت اداری را حائز اهمیت دانست.
Leave a Comments