استقرار میز ارتباطات مردمی در سازمان دامپزشکی کشور
به گزارش دکتر مرتضی مروتی سرپرست معاونت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان، با مشارکت دفاتر؛ روابط عمومی، امور اداری، رفاه و پشتیبانی، فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و همچنین حراست سازمان و به منظور تکریم ارباب رجوع، اخذ مستقیم شکایات و رفع موانع درخواست های متقاضیان با هدف ارتباط مستقیم با مردم، استقرار میز ارتباطات مردمی حضوری و پیگیری درخواست های مراجعه کنندگان در محل سازمان عملیاتی گردید.
Leave a Comments